Tvorba webových stránek

Nabízíme tvorbu webů, redesign zastaralých www stránek..

Hlavní firemní webová prezentace

Jedná se o hlavní firemní prezentaci na internetu, obsahující veškeré informace o firmě, nabízených službách, produktech, kontaktech apod. I menší weby stavíme na redakčním systému, který web neprodraží a v budoucnu umožní snadné rozšíření www stránek, samozřejmostí je napojení na nástroj pro sledování  návštěvnosti (Google Analytics).

Microsite

Menší webové stránky, specializované na určitý produkt nebo službu. Tento web není přímou součástí hlavní firemní prezentace, běží obvykle na vlastní doméně. Microsite slouží především jako marketingový nástroj pro podporu produktů, služeb (nebo hlavní firemní prezentace) a jako takový obsahuje k dané věci více/podrobnějších informací, je graficky a multimediálně našláplejší, než hlavní firemní web.

Redesign zastaralého webu

Pokud provozujete www stránky několik let a za celou dobu jsou ve stejné podobě, dost možná si zaslouží redesign, případně i nasazení redakčního systému. Zde je potřeba zvážit všechny aspekty takové akce..


Pár slov o designu www stránek

Na prvním místě je spokojený návštěvník www stránek

Vše musí být od začátku směřováno ke spokojenému návštěvníkovi Vašich www stránek. Nespokojený člověk 1x klikne a odejde z Vašeho webu (a dost možná už se nikdy nevrátí)..to jistě nechcete, proto musí být design dobře propojený s informační strukturou www stránek tak, aby návštěvník rychle a pohodlně našel, co hledá.

Při tvorbě www stránek je jedním z našich cílů snadná navigace, která usnadní uživatelům pohyb po webu a umožní jim rychle najít potřebnou informaci.

Grafika vs. informace

"Těžká"/výrazná grafika v mnoha případech znepřehledňuje weby nabité informacemi (např. zpravodajské portály), mnoho barev, obrázků a efektů ztěžuje nebo zpomaluje navigaci. Výrazný design se však hodí pro menší weby, které obsahují méně informací (především textových), zato s cílem tyto informace efektně podat.

Grafika vs. aktualizace

Obecně platí - čím více informací má být na stránkách zobrazeno (a čím častěji budou stránky aktualizovány), tím graficky jednodušší by měl web být.
Příliš velká míra grafiky zpomaluje, prodražuje nebo omezuje průběžné aktualizace a rozšiřování webu. U webů s důrazem na design je v mnoha případech využívána technologie Flash, ve které je vytvořena kostra webu. Tato technologie je zaměřena především na multimédia, animace, efekty, ale není optimální pro správu rozsáhlých portálů z důvodů časově a technologicky náročnějších aktualizací obsahu.


Proč mít vlastní webové stránky?

• webové stránky jsou jednou z nejlevnějších forem propagace
• díky www stránkám budete mít neustále otevřený informační kanál pro obousměrnou komunikaci se svými zákazníky a klienty
• díky www stránkám snadno a rychle představíte své produkty, služby a novinky, zajistíte podporu prodeje (nebo prostřednictvím webu můžete prodávat) 

Jaké webové stránky dostanete?

• uživatelsky přívětivé, s kvalitním designem dle Vašich představ a finančních možností
• snadno aktualizovatelné pomocí redakčního systému - webové stránky můžete spravovat sami a ušetříte další náklady za práci webmastera
• vaši kolegové či zaměstnanci budou moci s www stránkami pohodlně pracovat (aktualizace, přístup do privátních sekcí apod.)
• své www stránky budete moci rozšířit a zdokonalit o další funkce (eshop, galerie, propojení s facebookem, atd.) 

Na čem stavíme - víte co je redakční systém?

Pro tvorbu webových stránek používáme zejména ve světě nejrozšířenější systém pro správu obsahu webových stránek, a to redakční systém Joomla!.

Výhodou tohoto systému je otevřený zdrojový kód, díky tomu se na tvorbě systému podílí velké množství odborníků, což přispívá k vysoké bezpečnosti tohoto redakčního systému a rychlému vývoji.

Další nespornou výhodou je, že je tento systém zcela zdarma a velké množství webmasterů tento systém dobře zná. Kromě samotného systému je možné opět zdarma implementovat mnoho doplňků a rozšíření, náklady na super web proto tvoří skutečně jen zlomek rozpočtu potřebného ještě před pár lety.

Tento systém je výhodný ke správě obsahu ve velkém množství projektů - od malých webů soukromých osob až po rozsáhlé portály velkých firem.

 

Správa a aktualizace www stránek 

Aby www stránky v průběhu času dobře plnily svoji funkci, je zřejmá nutnost zajistit jejich aktualizaci. Asi není nutné popisovat, jak se návštěvník stránek (příp. potenciální zákazník) tváří, když volá na neplatné telefonní číslo nebo stojí před zavřeným obchodem ve chvíli, kdy podle informací z internetu mělo být otevřeno. Proto aktualizaci webu nepodceňujte, neaktuální web kazí image firmy u zákazníků!

Služby v oblasti správy www stránek

• aktualizace stránek
• správa domén
• SEO - optimalizace webů
• migrace webů a emailů
• odvirování webů

Nabídka pro firmy

Nabízíme firmám outsourcing správy, aktualizace a průběžné optimalizace webové prezentace. V praxi to vypadá tak, že firma dodává dodá podklady (text, obrázky, dokumenty ke stažení), které mají být na stránky vloženy a na nás je realizace.

Správa spočívá například v pravidelném zálohování webu, aktualizaci redakčního systému a komponentů, monitoring chyb, moderování knih návštěv apod.

Průběžná optimalizace znamená úpravy webu takovým způsobem, aby byl neustále přívětivý pro návštěvníky i vyhledávače (kromě vkládání probíhají vhodné úpravy materiálů zobrazených na webu).

Neustále vylepšujte Vaši prezentaci!

Vytvořením www stránek práce zdaleka nekončí.. Kromě výše zmíněných aktualizací je dobré průběžně porovnávat dosažené výsledky s plánovanými cíli a na základě závěrů z těchto srovnání určit další postup. Na vytvořenou prezentaci vždy nasazujeme statistický nástroj Google Analytics, společně s klientem tak v budoucnu máme k dispozici cenná data o návštěvnosti stránek a např. účinnosti reklamních kampaní a dalších marketingových akcích.

Správa domén

Řešíte věci jako: 
registrace domény
• nastavení DNS záznamů u domény
• změnu držitele domény
• změnu registrátora domény
• prodloužení domény
...a další související záležitosti? Pomůžeme Vám s tím, upozorníme na různá úskalí a doporučíme vhodný postup. 

Migrace webů

Kdo a proč migruje web

Řada firem narazila na problém s poskytovatelem hostingu nebo správcem webu a jako řešení zvolila sbalit web a "jít jinam".

Co je migrace webu

Migrace webu obnáší poměrně odbornou operaci, která spočívá v kompletní záloze webu na původním úložišti (webhosting) a jeho přesunu na nový webhosting/server (a třeba i k jinému správci webu). 

Rizika migrace

Migrace webu obnáší řadu rizik, pro bezchybnou činnost migrovaného webu standardně zajišťujeme testování funkcí před jeho nasazením do ostrého provozu.

Zjistit více

Mohlo by Vás zajímat

Poradenství,  konzultace a audit v oblasti tvorby www stránek a internetového marketingu